Більшість власників та мешканців (орендарів) квартир, нежитлових приміщень не є фахівцями у сфері ЖКХ, що потребує їх правового, інформаційного захисту у цій сфері з метою отримання якісних послуг, економії коштів, реалізація своїх прав та обов’язків.
Ідея
Киянин повинен витрати у середньому не менше 10 - 15 годин за рік на пошук необхідної інформації для вирішення питань, що виникають у сфері ЖКГ
В умовах реформ та зростання тарифів затрати часу зростають, що потребує кваліфікованного консультаційного сервісу.
Сервіс підтримки клієнтів у ЖКГ, природних монополіях (Київенерго, Київводоканал) працює в інтересах своїх компаній та не захищає інтереси громадян.
Власникам нерухомості
Реагування на зміни у законодавстві
Правильні дії у аварійних ситуаціях
Укладання договорів відповідно до вимог чинного законодавства
Захист прав на отримання якісних послуг
Орендарям
Перевірка договорів
Захист їх прав
Орендодавцям
Правове інформування
Допомога у вирішені питань з Орендарями
Сервісна підтримка у разі аварій
Допомога у визначені податкових зобов’язань
Енергозбереження
Бюджет проекту
200000 грн
Голосуй за проект
Голосування припинено. Задля запобігання подальшого голосування через соціальні мережі, ми зафіксували кількість голосів станом на 18:00 10 травня окремим документом.