Сервіс консультування киян з питань житлово-комунальних послуг, оренди, енергозбереження та рекомендацій з підбору майстрів для виконання робіт

Більшість власників та мешканців (орендарів) квартир, нежитлових приміщень не є фахівцями у сфері ЖКХ, що потребує їх правового, інформаційного захисту у цій сфері з метою отримання якісних послуг, економії коштів,  реалізація своїх прав та обов’язків.

Ідея

Киянин  повинен витрати у середньому не менше  10 - 15 годин за рік на пошук  необхідної інформації для вирішення питань, що виникають  у сфері ЖКГ
В умовах реформ та зростання тарифів затрати часу зростають, що потребує кваліфікованного консультаційного сервісу.
Сервіс підтримки клієнтів у  ЖКГ, природних монополіях (Київенерго, Київводоканал)  працює в інтересах  своїх компаній та не захищає інтереси громадян.

Власникам нерухомості
Реагування на зміни у законодавстві
Правильні дії у аварійних ситуаціях
Укладання договорів відповідно до вимог чинного законодавства
Захист прав на отримання якісних послуг

Орендарям
Перевірка договорів
Захист їх прав
Орендодавцям
Правове інформування
Допомога у вирішені питань з Орендарями
Сервісна підтримка у разі аварій
Допомога у визначені податкових зобов’язань
Енергозбереження

Бюджет проекту

200000 грн

Голосуй за проект

Голосування припинено. Задля запобігання подальшого голосування через соціальні мережі, ми зафіксували кількість голосів станом на 18:00 10 травня окремим документом.