Перетворення мови жестів у телефонну розмову

У людей із вадами слуху чи мови є необхідність, як і у всіх інших, користуватися телефоном. Але, по зрозумілим причинам, такої можливості у них на сьогодні не має. Елементарно замовити піцу чи суші додому, купити якісь речі в інтернет-магазині чи запитати про наявність ліків у аптеці - все це для людей із вадами слуху чи мови є нездійсненна задача, хоча такими елементарними благами ми користуємося ледь не щодня. Замовлення он-лайн через інтерент теж проблеми не вирішує - будь-який інтернет-магазин чи доставка їжі все одно потребує дзвінка від оператора для уточнення даних і підтвердження замовлення.

Ідея

Створення відеоколл-центру для людей із вадами слуху чи мови, куди абонент абсолютно безкоштовно може звернутись через Скайп у режимі відео-зв’язку. По іншу сторону знаходиться оператор, який мовою жестів спілкується із абонентом і від його імені паралельно веде телефонну розмову за номером, що йому надає абонент. Оператор виконує роль перекладача - з однієї сторони він перекладає мову жестів у мову звуків для того, кому телефонують, а з іншої сторони перекладає слова у мову жестів для абонента по Скайпу. Таким чином людина із вадами слуху чи мови повноцінно через оператора веде телефонну розмову і здатна в повній мірі використовувати усі зв’язані з цим можливості - замовлення якихось товарів, послуг, консультації чи просто розмову з колегою, другом чи родичем.

Бюджет проекту

200 000 грн

Голосуй за проект

Голосування припинено. Задля запобігання подальшого голосування через соціальні мережі, ми зафіксували кількість голосів станом на 18:00 10 травня окремим документом.