Легкомобіль - сервіс для автомобілістів

Автомобіліст витрачає надто багато часу і коштів на своє авто. Здебільшого, автомобіль використовується лише на 10%. Інші 90% є зайвими витратами. Через це автовласники у містах змушені економити на паркінгу, автомийці... Інколи економлять навіть на технічному сервісі, чим підвищують ризик ДТП. Коцепція економіки спільного користування дозволяє автомобілісту вивільнити частину коштів, але не час.
II.
Та ці проблеми не лишаються головною біллю автомобілістів - вони лягають на систему транспорту та зручність міста взагалі! Тотальна економія на паркінгу (чи його відсутність) спричинює нескінченні ряди авто вздовж вулиць і на тротуарах. Пішоходи позбавлені нормального простору. Псується охайність та зовнішній вигляд вулиць. Виникають затори на дорогах. Через це проблеми автомобілістів несуть на собі навіть пасажири громадського транспорту, бо порушується графік руху.
III.
Кількість автомобілів у місті зростає. Зазвичай це б/в автомобілі старих модельних рядів. Вони не відповідають сучасним європейським екологічним вимогам. Жителі міст змушені дихати вихлопними газами. У пішоходів нема кондиціонеру із фільтрами, як у автомобілі. Захворюваність на рак в Україні сягає рівня епідемії.

Ідея

Проект Легкомобіль базується на трьох принципових рішеннях:
1) використання 100% електромобілів;
2) сервіс догляду і утримання авто;
3) суспільно корисний транспорт.

Легкомобіль створює інфраструктуру паркмайданчиків для електромобілів  та систему дружнього авто клієнта. Система забезпечує захист, піклування, зарядку та технічний сервіс. Послуги із професійним водієм, що імітують автономний автомобіль. Наприклад, вранці та ввечері водій доставить авто до вас або забере від під’їзду на майданчик.  IT система дозволяє гнучко керувати переліком обраних послуг сервісу та перетворює автомобіль на самодостатнього друга (дивіться презентацію).

Суспільно корисний транспорт - це коли одна людина користується “таксі” і одночасно допомагає автовласнику утримувати автомобіль в чистоті та відмінному технічному стані; зберігати на паркінгу, а не вздовж вулиць. Це новий погляд на ідею каршерінгу (спільного користування авто).

Розроблений режим каршерінгу враховує реальні ризики автомобіліста.  Доступ до керування автомобілем надається лише професійному водію, якого клієнт буде знати особисто. Власник авто має право обирати водія серед запропонованих. У будь-який момент можна легко вимкнути/увімкнути режим каршерінгу. Гарантія доступу до транспорту  у будь-який момент. Завдяки цьому, знижується поріг подолання страху автомобілістів щодо шерінгу свого авто.

ВИГОДА ДЛЯ МІСТА

Проект передбачає систематичне впровадження систем енергоефективності та раціонального використання природних ресурсів. Електронна централізована система контролю та керування за мережею паркмайданчиків придатна до інтеграції із системою розумного міста або електроенергетичної мережі.  Виникає можливість швидко впроваджувати нові технології систем мобільності міста (звернення до компанії, а не особисто до кожного автовласника через ЗМІ).

Акселерація масової заміни старих автомобілів на електромобілі із нульовим викидом CO2 (Z.E.). Покращення екології міст та зниження навантаження на систему охорони здоров’я. Створення мережі швидкісних зарядних станцій для електромобілів. Поступове подолання залежності країни від імпорту палива та додатковий стимул для розвитку відновлюваної енергетики.

Покращення технічного стану автомобілів на дорогах завдяки регулярному тех. нагляду та сервісу автомобілів у системі. Зменшення кількості припаркованих авто вздовж доріг, оскільки:
1) якщо власник дозволив каршерінг, його авто надаватиме послуги транспорту;
2) передбачена послуга трансферу автомобіля від/до паркмайданчику із будь-якого місця;
3) при наявності паркмайданчику системи поряд із кінцевою точкою маршруту, автомобіліст залишатиме авто саме там.

Паркмайданчики з привабливим екстер’єром прикрашатимуть зовнішний вигляд міста. Новий концепт паркінгу – чистий, екологічний, комфортний, гарний.  Співпраця із міськими архітекторами для інтеграції у цілісний дизайн міста.

Легалізація ринку каршерінгу приватних авто. Прибуток від автомобілів клієнтів буде належним чином оподатковано.

РЕЗУЛЬТАТ У РАМКАХ БЮДЖЕТУ

За один рік у рамках бюджету буде відкрито перший паркмайданчик Легкомобіль та створено IT систему “Дружнє авто” (friendly car). Цей “мінімально ціннісний продукт” (MVP) вже обслуговуватиме клієнтів. На його базі проведемо тестування та зможемо залучити інвестиції для розгортання мережі.
Цей первісток буде показовим прикладом для автомобілістів Києва. Люди зможуть спробувати сервіс на собі та поширити корисні ідеї іншим.

Бюджет проекту

200 000 грн

Голосуй за проект

Голосування припинено. Задля запобігання подальшого голосування через соціальні мережі, ми зафіксували кількість голосів станом на 18:00 10 травня окремим документом.