KyivLEDlight

ІСНУЮЧІ ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ
1. Невідповідність якості існуючого вуличного (зовнішнього) освітлення міста Києва:
- потребам киян;
- вимогам енергозаощадження.
2. Короткі терміни експлуатації існуючих ламп (3 роки) – треба часто міняти – бюджетних коштів на це не вистачає – маємо багато перегорівших ламп і неробочих ліхтарів у столиці.
3. Складність втілення масштабної модернізації з/о через брак коштів у місцевому бюджеті.
4. Можливості української науки та промисловості широко не використовуються на благо територіальних громад, масово не впроваджуються в урбаністичних проектах.
5. Необхідність підвищувати туристичну та інвестиційну привабливість столиці.

Ідея

На спеціально створеному веб-порталі організувати серед вітчизняних компаній-виробників світлодіодних (LED) освітлювальних приладів відкритий прозорий всеукраїнський онлайн-конкурс на право проведення на базі електромереж вуличного освітлення Києва експлуатаційних випробувань.
Згідно даних Держстатистики України (на основі ЄДРПОУ), таких підприємств по Україні 183, з них у Києві – 53.
Проект не є інвестиційним конкурсом.

СУТЬ І МЕТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ
  Компанія-виробник надає комунальному підприємству «Київміськсвітло» (далі – КП) власні світильники, які  встановлюються на існуючих опорах вуличного освітлення Києва (будівництво нових мереж не потрібно) та функціонують. КП отримує модернізацію певної вулиці (як це вже зроблено на Повітрофлотському проспекті – автовласники в захваті вже протягом трьох років), виробник отримує від солідної авторитетної організації (даному КП  07.10.2015 року виповнюється 80 років) та її досвідчених спеціалістів експертний висновок, оцінку, фідбек, відгук.
Зауваження виробник приймає до уваги для вдосконалення продукції.
Гарну оцінку – використовує як іміджевий аргумент для покупців.
За рахунок висоти опор, ризик вандальних збитків чи викрадання світильників є низьким (монтаж-демонтаж здійснюється за допомогою автовишок).
  Основні критерії відбору:
- енергоощадність;
- конструкція світильника;
- світловіддача;
- гарантійний термін експлуатації;
- маса світильника
- вартість освітлювального приладу;
- вартість монтажу.
При цьому наявність імпортних комплектуючих має обгрунтовуватися – чому не можна/складно виготовити ці комплектуючі в Україні. Більш детально вимоги до конкурсантів розроблятимуться при співпраці з КП.
Члени конкурсного журі: експерти КП, які оберуть та оголосять переможця – кращу пропозицію, що максимально відповідає заявленим критеріям та вимогам.

КОРИСТЬ
Вигода місту, КП «Київміськсвітло» і соціальний ефект.
1. Енергоощадність LED-ламп, розроблених в Україні, в порівнянні з лампами ДнаТ (натрієві газорозрядні - помаранчеве світло) складає 40 – 280 %. А це – сотні тисяч гривень щороку. Проект економить енергоресурси міста і при цьому: а) не потребує залучення бюджетних чи кредитних коштів; б) якість освітлення значно зростає.
2. Якісне LED-освітлення знижує кількість ДТП на автошляхах у темну пору доби (видно пішоходів - якість передачі кольору не порівняти з ДнаТ).
3. Якісне вуличне освітлення знижує рівень злочинності в мегаполісах на 60 – 80% (за результатами досліджень у США).
4. LED-лампи приблизно втричі довговічніші, ніж ДнаТ та служать 9 - 11 років, а не 3, як ДнаТ. Маючи на балансі 133 498 ліхтарів (станом на 01.01.2015), більшість з яких мають лампи ДнаТ, та враховуючи строки експлуатації, КП «Київміськсвітло», за умови належного бюджетного фінансування (а не такого, як у 2014 р. – 28,2% від потреби) має замінювати перегорівші помаранчеві лампи у кількості до 3 000 шт. щомісяця (це 136 ламп за 1 робочий день!).
5. Модернізація вуличного освітлення на певних ділянках вулично-дорожньої мережі міста, як наслідок, зростання безпечності вулиці, туристичної та інвестиційної привабливості Києва.
6. Привертання уваги влади до внутрішніх наукових, промислових ресурсів, інтелектуального капіталу України, продуктів які є чудовими імпортозамінниками. Як наслідок, стимулювання активного використання і розвитку цих благ за підтримки органів державної влади та місцевого самоврядування, залучення іноземних інвестицій.
  Вигода фірмам.
1. Підтримка владою вітчизняного виробника та науки, яскрава демонстрація наукового,  інтелектуального та промислового потенціалу України.
2. Сама можливість бути представленими на сайті стартапу – це реклама фірми виробника для потенційних клієнтів та інвесторів.
3. Інтерес підприємців. Адже перемогти у такому конкурсі (і заодно «попіаритися») - набагато престижніше, ніж просто отримати фідбек. Це – суспільне визнання, знаменитість. І – нові клієнти, перспективи державно-приватного партнерства (держзамовлення і т. п.), перспективи знайти інвесторів, розширення, розвитку бізнесу. У випадку успіху, конкурс можна проводити повторно для інших вулиць, стимулюючи виробників щоразу вдосконалювати свої моделі та добросовісно конкурувати. Таким чином конкурс стане двигуном технічного прогресу.
4. Популяризація патріотичного ставлення до нашого виробника, виховання поваги до наших підприємств і науковців, поширення руху та свідомості «купуй українське».
5. Популяризація бережливого споживання енергоресурсів. Надихнувшись проектом, багато хто захоче замінити лампочки у власних квартирах. І - придбає побутові LED-економки у фірм-учасників конкурсу. До слова, побутові LED-лампи екологічніші, ніж популярні нині люмінісцентні побутові спіральні економки, адже перші не містять ртутних парів. А також економніші: на 50% у порівнянні з люмінісцентними та на 90% у порівнянні з лампами розжарювання.

Бюджет проекту

до 200 000 грн.

Голосуй за проект

Голосування припинено. Задля запобігання подальшого голосування через соціальні мережі, ми зафіксували кількість голосів станом на 18:00 10 травня окремим документом.